If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"
Какво ще рече неопренов и може ли и вътрешен и външен да се сменят без да се сваля карето?
Може, но трябва специален инструмент. Старите маншони се режат карето се откача само от главината и маншоните се промушват, неопрена се разтяга много. Потърси в гугъл за подробности. Bailcast.
Темата между другото е направо безкрайна, защото изредих за 5-6 години всички марки маншони дето се сещам, общо взето издържат от 6 месеца до 2 години мах. Последното ,което направих е ,че си взех 1 от моргата ,който беше сигурно на 15г. нямаше никакви следи от употреба и си казах ,че ще изкара още 15г. До преди 7-8 години GKN,SPIDAN,LOBRO което е едно и също издържаха много ,но вече макс 2години.В euro07 има маншони по 3-5лв Malo и pirelli при тях живота е 6 месеца.Обаче намерих едни пак в euro07 марката е "1-56" или замаскирана като ITN тези маншони са по над 20лв за комплект.Недостаък ,че това е марка само за японски коли.Но успявам да налучквам и вече на няколко коли им слагам такива(от мазда 626 става за ауди 80).На първата вече са минали повече от 5г и нямат никакви следи от употреба.
Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
Comment